Service

Wij geven op geleverde meubels garantie, mocht u een klacht hebben op het geleverde meubelstuk

Mocht het geleverde meubelstuk een fabricagefout hebben of transportschade.

kunt u uw klacht bij onze service afdeling melden via service@dgbagenturen.nl

Om klachten correct bij de fabriek aan te melden hebben wij standaard informatie nodig welke u hieronder vindt.

Om de klacht dus snel door te kunnen voeren naar de fabriek , verzoeken wij om de gevraagde gegevens

direct mee te sturen als u de klacht indient , om vertraging en onnodige mail verkeer te voorkomen.

Tevens hebben wij deze informatie nodig om de klacht duidelijk door te kunnen geven aan onze servicedienst

Onze service dienst is een extern bedrijf en zal contact met de eindklant opnemen, en hun bezoek word digitaal ondersteund met foto`s en een rapport van de klacht.

Onze servicedienst geeft garantie op de het artikel wat ze repareren.

Uw bank ,stoel, fauteuil of andere zitmeubels is een meubelstuk een gebruik voorwerp is, wat betekend als u in uw bank meestal op dezelfde plek zit zal deze plek iets sneller zacht zal worden of gebruik sporen zal vertonen als plekken waar minder word gezeten, dit soort voorkeurs zitplekken worden dan ook meestal door de service dienst niet als fabricage fout gezien maar als sporen van gebruik.

Bij een klacht die voor alle partijen als onduidelijk word gezien , en niet direct als een fabricage fout , of een materiaal fout beoordeeld kan worden via de mail , zullen wij de service dienst inschakelen om de klacht ter plekke te beoordelen, deze zullen hun bevindingen digitaal kenbaar maken.

Mocht blijken dat de klacht ongegrond is , dan is dit oordeel bindend en zullen wij de kosten van de servicedienst door belasten, mocht u de klacht alsnog willen laten maken is dit altijd mogelijk alle bijkomende kosten zullen dan wel voor eigen rekening zijn.

Mocht het toch een fabricage of materiaalfout zijn zullen wij de klacht verder in behandeling nemen en worden de kosten niet doorberekend.